古天樂望抽空與家人度假 周渝民否認贈女友名車(東星)

[2013年10月14日香港訊]電影《單身男女II》今日于上水一豪宅取景拍攝,並安排傳媒探班。電影續集繼續有主創古天樂,高圓圓和吳彥祖廷續三角關系,導演杜琪峰亦為續集加入新角色包括楊千嬅和周渝民,打造成五角關系,令五角關系剪不斷理還亂。

今日楊千嬅、古天樂和周渝民繼續為電影拍攝。將于本月生日的古天樂獲劇組送上蛋糕預祝生日,他表示生日願望除了身體健康,亦希望可以抽時間跟家人去旅遊,但看來難以擠出時間。問到生日願望會否想找個女朋友?他笑指感情事要隨緣,父母亦無催婚。

而周渝民表示很少在香港拍攝電影,需要時間適應,特別是語言的問題,令他在導演教戲時要更專注細聽。提到他入圍今屆台灣金鍾獎再爭視帝,他直言感 覺平靜。因為那部畢竟是09年拍攝作品,只是相隔幾年後才在台灣放映,自己對能否得獎也沒有想太多。對于有傳他送女友名車慶祝其生日,周渝民直接否認,亦 表示沒有為女友安排驚喜慶生,直言喜歡生活簡簡單單。至于提到舊愛徐熙媛(大S)傳出有喜,周渝民指不清楚,還是問回對方家族。

另外,楊千嬅指拍攝新片有親熱戲份,不用向丈夫丁子高報備,皆因只是工作。提到愛兒報讀學校之事,千嬅指原來有些學校或許不喜歡學生家長是藝人,甚至因這身份造成障礙。

上傳時間:2013-10-14 18:02

http://www.tungstar.com/bag.do?bagId=231161&cateId=0&offset=0

=================================

千嬅唔敢做古仔紅娘怕步君如後塵【 on.cc 東方互動 專訊】
10月14日 18:21
 
 
http://tv.on.cc/index.html?s=4&ss=20&i=OEN131014-5669-121M&d=1381758488 <--視頻

藝人古天樂獲演員楊千嬅和周渝民為他提早慶祝生日。快將四十三歲的古天樂表示今年生日願望亦是身體健康。他表示今年忙得連與家人旅行的時間亦未有,希望能抽多點時間陪家人。問到又大一歲會否找個女友?他笑言與大幾多歲無關,這方面要慢慢來。

楊千嬅表示不敢介紹女仔給古天樂,她否認怕步吳君如後塵,只是有介紹過異性給朋友但最終被怨。她透露已為兒子在網上拿表報名讀學前班,問到交表時有否附上簽台相和唱片?她表示絕對不可以,因為很多學校作風低調,可能反成入學阻礙。

同場,周渝民表示不清楚徐熙娣涉及的官司事件,亦不會致電慰問。對雜雜有傳徐熙媛懷孕一事,他說為甚麼要問他?他怎會清楚呢?要問她的家族成員才對,但若真的會送上祝福,希望身邊朋友開心過每一天。
http://news.on.cc/cnt/entertainment/20131014/bkn-20131014182137105-1014_00862_001.html
========================================
千嬅同古天樂拍親熱戲 唔使同老公「申報」(香港蘋果日報)

楊千嬅、古天樂及周渝民(仔仔)等,今日喺上水一間豪宅拍攝新戲《單身男女2》,古仔本月21號43歲生日,今日眾演員順道幫佢慶祝生日,切蛋糕又開香檳,古仔話每年生日願望都係身體健康,好似近日身邊都有朋友身體唔太好,不過自己未諗過要減產,佢話唯一希望係有時間同家人去旅行。

千嬅戲內同古仔係飾演一對,問到有冇親熱戲?千嬅話:「呢個正常情侶都有。」咁要唔要同老公丁子高申報?佢笑話:「冇,呢啲係正常工作,佢唯一叫我唔好食嘢、唔好肥,佢提供專業嘅訓示。」

千嬅話未送禮比古仔,亦唔敢介紹女仔畀佢識,因為試過介紹女仔比朋友,之後比朋友怨。
 
 
 
 
 
http://hk.apple.nextmedia.com/enews/realtime/20131014/51809957
=========================================
周渝民唔清楚小S動向 (星島日報)
2013-10-14 (19:37)

攝影:譚志光
周渝民(仔仔)為電影《單身男女2》拍攝,對於小S(徐熙娣)惹上官非,仔仔表示剛才聽說,但不太清楚事件,還指跟對方見面都是上節目而碰面。問到前緋聞女友大S(徐熙媛)是否真的懷孕時,他說:「我甚麼會知道呢?(如真的會否祝福對方?)她做什麼都會祝福,我的個性是希望身邊朋友開心過著每一天。」
http://www.singtao.com/breakingnews/20131014f193750.asp
========================================
周渝民唔清楚小S動向(頭條日報)
2013-10-14 (19:37)
http://vod.hkheadline.com/hkheadline/instant_video/2013/1014/18651e6f47a5f8f99f4ce7d2539f589b.mp4 <--視頻

周渝民(仔仔)為電影《單身男女2》拍攝,對於小S(徐熙娣)惹上官非,仔仔表示剛才聽說,但不太清楚事件,還指跟對方見面都是上節目而碰面。問到前緋聞女友大S(徐熙媛)是否真的懷孕時,他說:「我甚麼會知道呢?(如真的會否祝福對方?)她做什麼都會祝福,我的個性是希望身邊朋友開心過著每一天。」
http://news.hkheadline.com/inews/video_news.asp
====================================
千嬅唔願介紹女友畀古仔(新報)

  繼續由杜琪峯(杜Sir)、韋家輝出品嘅電影《單身男女2》昨日就邀請傳媒探班。故事人物就依舊有杜Sir嘅愛將古天樂(古仔)同第一集嘅高圓圓。不過吳彥祖今次就改為周渝民(仔仔),而且仲加入埋楊千嬅,卡士都強咗好多。

噚日嘅拍攝就係位於上水嘅某個獨立屋豪宅區,唔止「守衛」森嚴,管理公司見到為數幾十人嘅大批傳媒等候,竟然誇張到報警求助,擾攘一輪方可入去採訪。
去到拍攝嘅獨立屋現場,已經有工作人員準備好蛋糕同香檳,預先同21號生日的古仔慶生。壽星仔古仔就表示生日願望都係身體健康,「呢幾年都見身邊有啲朋友唔舒服,身體好緊要。(攞獎呢?)呢啲反而無諗過。」古仔更透露生日正日都依然要開工拍廣告。記者笑言咁慘何不減產?佢就話都無特別接Job:「有得放假就放,唔會特登去搵嘢做,雖然我都係工作狂,但陪吓屋企人都好緊要。(又大一歲搵個女朋友啦。)呢樣同大一歲無關係,你哋都見我咁忙,慢慢嚟啦。」
問到千嬅拍攝進度,佢就透露大概仲有十幾日就可以完成。講到今次合作對手,千嬅就笑言周旋於古仔同仔仔兩位型男之間,「對手戲同古仔有,仔仔都多,同圓圓都有,因為我係做圓圓嘅上司,其實呢度係我屋企,我係個女富豪嚟!(同你自己間屋差唔多啫)嘩,呢度大啲。」
問到同兩位型男有無親熱戲份?千嬅就笑住都係啲一般情侶會做的正常嘢:「一開始係同古仔嘅,咁中間當然會有啲轉折啦。(親熱戲份要同老公備案?)唔使,工作上佢畀我空間好大。」千嬅又透露不知送甚麼禮物予古仔好:「(介紹個女朋友佢識囉。)咪搞喇,試過介紹畀朋友,唔好就費事話我啦!係都諗定幫自己個仔啦,家同啲家長熟絡吓先。」千嬅更透露現在仔仔正預備申請Playgroup,「要識行先申請得,家都係填好張表去學校門口擺低,(隨表送張簽名相?)咪玩啦,唔好以為咁就得,我都係交畀老公搞,佢呢方面人脉廣啲。」
 

仔仔無聯絡小S
另一方面,問到仔仔拍攝詳情,佢就賣關子戲言自己每日開工先知個劇本係點。提到小S的官司,仔仔就話無上對方節目後,私底下都無乜聯絡。講到大S的懷孕消息,佢就笑言:「怎麼會問我?(是好朋友嘛你們。)去問他們家族的人吧,其實我這人,都希望身邊的朋友可以開心,快樂的過每一天。(甚麼時候到你結婚?)還早,還早啦。」占士報道
http://www.hkdailynews.com.hk/enews.php?id=302140&scid=28
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    yy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()