楊千嬅拖仔仔掛囝囝(香港爽報)
2013年03月13日

【本報訊】楊千嬅前晚與周渝民(仔仔)於西貢早禾坑碼頭上遊艇,為杜琪峯新戲《單身男女2》拍攝。仔仔很有風度扶千嬅上船,不用埋位時,千嬅不時走到船尾 打電話,似乎是掛住囝囝Torres,打電話回家問囝囝情況。另有份參演的高圓圓因要照顧患病的母親,自動要求刪減戲份。
http://www.sharpdaily.hk/article/entertain/20130313/180851/
=====================================
千嬅拖住仔仔 心繫囝囝 (香港蘋果日報)
2013年03月13日
【西貢】杜琪峯執導、古天樂、吳彥祖(Daniel)同高圓圓主演嘅《單身男女》前年上映時喺內地收過億票房,今年寰亞公司決定開拍續集,不過續集Daniel只係客串,而圓圓戲份都唔會好多,因為佢媽咪病咗,圓圓幾乎每日都要去醫院照顧媽咪,所以佢要求減少啲戲份。
等開工打電話

【今日我至教】楊千嬅同周渝民前晚喺西貢為《單身男女2》試戲,導演杜琪峯仲親身喺遊艇度教佢哋走位同走表情。

前晚有讀者報料話楊千嬅、周渝民(仔仔)喺西貢早禾坑碼頭拍戲,記者去到現場發現杜琪峯喺度,經了解後,原來係為《單身男女2》試戲,現場所見,千嬅同仔仔嘅戲份主要喺架遊艇上面拍,當上船時仔仔展現紳士風度出手扶千嬅,喺船上佢哋就排戲對吓台詞先。未開始拍時,千嬅坐喺船度打電話,睇怕佢都係掛住囝囝Torres,打電話問吓囝囝嘅情況。


【扶上船】    



【拖手仔】

續集主線應該會落喺古仔同千嬅身上,故事會講為忘情去到北京任職嘅古仔,繼續四處留情,一日與舊情人高圓圓偶遇,又愛火重撚,點知死性不改嘅古仔,繼續同其他女人糾纏不清,又激走圓圓,之後佢又重遇初戀情人千嬅,又想重新追求,搞到已經有愛人仔仔嘅千嬅,唔知點樣抉擇。
採訪:黃曉妍
攝影:仇志德

http://hk.apple.nextmedia.com/entertainment/art/20130313/18193139
arrow
arrow
    全站熱搜

    yy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()